Searching...

Tamparan! Blogger Dedah Video HOT Felixia Yeap Menpersoal Keikhlasan Beliau

Felixia Yeap yang bakal mengucap dua kalimah syahadah menghadapi tamparan lagi apabila seorang blogger mendedahkan video tarian HOT beliau.

Walaupun Felixia Yeap telah mencuba sedaya upaya untuk membina imej sebagai seorang muslimah solehah tetapi ada pelbagai pihak yang cuba untuk merosakkan imej Felixia Yeap dengan gambar-gambar dan photo-photo yang menonjol pada masa dulu.

Admin telah mengesahkan bahawa video HOT ini sebenarnya video yang dirakamkan oleh Felixia Yeap waktu dulu.





Kita seharusnya bersangka baik terhadap niat beliau peluk Islam dan semoga desas-desus sebegini akan henti suatu hari nanti. - lovekl.blogspot.com

https://www.youtube.com/watch?v=Mu4Fep9TQ2M



2 comments:

Anonymous said...

Die dh berusaha untuk berubah kearah kebaikan..kenapa kite nk buka aib die yg dulu..kite semua ade masa silam..

mdyusofjamar@gmail.com said...

Seeloknya jangan diperpanjangkan apa-apa yang negetif seperti ini. Apabila dia mengucap dua kalimah syahadah dengan seikhlas hati insyaAllah Allah ampunkan segala dosanya sebelum ini. Dia menjadi seperti kain putih. Mereka yang menyebarkan video-video seperti ini yang berkemungkinan menanggung segala dosa lalunya dahulu. Atau mungkn lebih besar lagi sebab sekarang adalah bulan Ramadhan. Jika berbuat baik Allah ganda-gandakan ganjarannya maka berbuat yang tidak elok juga berganda dosanya. Semoga kita yang Islam beringat tentang perkara ini.